miercuri, 20 octombrie 2010

Plec acasa

Uite, ma certa frumos un prieten drag astazi pentru faptul ca n-am mai vorbit de mult. Asa e si n-am nici o scuza.
Ca sa te readuc la curent cu ce s-a mai intamplat intre timp, iti spun ca:
1) am fost la Brasov si la Sighisoara, unde mi-a placut mult mult mult!
2) au venit pe la mine mama cu sora mea; Doamne, ce bine e s-o gasesti pe mama acasa cand te intorci de la scoala. A fost ca in liceu. Uite un lucru care imi lipseste mult din perioada aceea: sa ma astepte cineva cand vin acasa. E una dintre minunile pe care le primesti gratis si pe care le realizezi doar cand te trezesti singur, fara ele.
3) bineinteles ca a inceput scoala. Ca si cum n-ar fi inceput. Mi-am luat niste carti despre comunicare, sa mai citesc. Cu astia de la unversitatea lui peste prajit o sa ma prostesc de tot!
4) am fost la nunta unor prieteni, unde a fost super! De mult nu ma distrasem asa de bine la un evenment de genul acesta. Cand o sa primesc fotografiile, promit sa iti arat cateva. Plus ca am avut o rochie si niste bijuterii " de vis", ca sa citez pe cineva.
5) plec la Dorna. Si o sa particip la o alta nunta. :) Dau dintr-una in alta. Sa vedem cum o sa fie. O sa-ti povestesc.

PS. Badea are dreptate. Noua melodie a celor de la Taxi este minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu