luni, 28 iunie 2010

Vama Veche


Am fost in Vama Veche. Pentru prima data in viata mea. Si contrar asteptarilor mele, mi-a placut. Sper deosebire de celelalte statiuni, inca isi mai pastreaza, pe cat poate, specificul si o parte din atmosfera boema.
Am stat la niste cabanute, a caror proprietar este o familie tanara si simpatica, cu care ne-am imprietenit inca din prima seara. Mi-a mai placut Cherhanaua, unde am mancat cele mai bune midii din viata mea. Insa prima lingura din borsul de peste m-a facut sa ma decid ca nu e bun pentru mine. Nu stiu exact de ce, dar in mintea mea combinatia dintre peste si supa nu merge de nicio culoare. Ne-am facut veacul, eu si cei cu care am mers, la Baza Sportiva, un bar cu slogan: "Club de antrenament socio- cultural". Ne-a placut concertul cu Mircea Vintila si , in seara urmatoare, cu Ion Popa. L fel de mult ne-au placut patronii, cu care ne-am imprietenit, barmanii si toti cei de acolo.
Cei cu care am mers erau dezamagiti de noua fata a Vamei, total comerciala si diferita, ziceau ei, de cea care era acum 3-4 ani. Mie mi s-a parut inacceptabil ca si acolo sa ajunga cocalarii cu blink-blink- urile de aur la gat si fete de giboni. Cred ca nu mai poti scapa nicaieri de ei, ceea ce e un lucru foarte trist si deprimant.
In alta ordine de idei, merita sa treci pe acolo, sa vezi cum e si daca o sa-ti placa, sa revii de cate ori vrei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu