joi, 5 noiembrie 2009

Pentru Stefana

Nu pot sa raman pasiva, fara sa-i raspund Stefanei la posturile ei mult prea elogioase la adresa mea, un nimeni intr-un mare bordel.
Ei bine, cum iti spuneam si intr-o discutie online, m-am dat pe langa tine pentru ca am pe langa Cine. Si ma bucur mult ca intr-o mare de jegosenii, mai dau si eu peste o Replica atat de cinica incat sa ma trezeasca din amortire printr-un hohot homeric de ras. Pentru asta si pentru multele glume care risipesc, de multe ori, norii gri de pe cerul sufletului meu, ma inclin cu drag si cu voie buna! Sa dea Domnul sa fie bine si sa fie la cat mai multe dimineti hazlii si seri culturale! :))
Va scriu acum dintr-a doua casa a mea, band un pahar de vin rosu, demisec, si ascultand Queen; alaturi de cel atat de drag inimii mele. Ma cuprinde o stare asa... de beatitudine... de ganduri bune si frumoase, stare pe care v-o doresc si voua intr-o zi ploioasa si trista de noiembrie nehotarat. Cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu