joi, 1 iulie 2010

Amical: Faptu' Rap


Zilele trecute am vorbit cu un amic de al meu. El are o trupa de rap, impreuna cu inca un prieten. Il stiu de cativa ani si am putut urmari evolutia lor si a trupei. I-am spus ca o sa-ti povestesc si tie despre ei fiindca merita si fiindca s-au zbatut ca sa realizeze niste lucruri Ce spun acolo ar trebui auzit si priceput. Oamneii chiar se straduiesc.
Si, ca sa fiu sincera, mai am un motiv de mandrie, si anume ca amicul meu este din acelasi oras cu mine. Una peste alta, mai naste si Vatra Dornei oameni.
Cred ca merita sa arunci un ochi aici: http://www.apropo.ro/muzica/eveniment/faptu-rap-trupa-care-n-are-pe-nimeni-in-spate-video-6443511 si sa vezi despre ce vorbesc ei. Si daca poti sa-i incurajezi, fa-o. Or sa se bucure tare mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu