marți, 6 iulie 2010

Plec la Dorna



Intre timp, cat nu ti-am scris nimic, m-am decis sa plec acasa. Nu se poate sa stau asa, sa pierd vremea degeaba.
Cu practica n-am facut nimic. Dupa cum sigur stii, nimanui nu ii pasa de nimic, asa ca m-au trimis de la unul la altul pana ce ultimul lant al verigii s-a dat la fund. Cineva imi spunea ca asa imi trebuie daca vreau sa fac ceva util in viata mea; nu mai bine stau? Ce tot atata activitate, du-te vino, aiureala. Rezultatele de la examene nu le-am primit, inca nu stiu care e situatia, nimic. Asta e cuvantul de ordine azi: NIMIC.
Asa ca plec la Dorna. Acolo sigur o sa gasesc ceva de facut si pe cineva cu care sa colaborez. O sa-ti scriu de acolo, sa-ti mai povestesc cum e si ce mai fac. Pana una alta, iti pun si vreo doua fotografii, sa vezi unde ma retrag.
Pana la o noua scriere, iti doresc o vacanta frumoasa. Ce atata munca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu