vineri, 3 septembrie 2010

Calatorii. Intamplari

Iar am luat o pauza destul de lunga de la scris fiindca traitul mi-a luat tot timpul. Dupa ce m-am intors din minunatul sejur petrecut la Cluj, m-au intampinat niste musafiri ( varul Dan si prietena lui). Apoi, am fost, la invitatia cuiva important pentru mine, la o tabara de vara a unui partid politic.
Experienta a fost una noua, insa sunt convinsa ca nu mai vreau sa o repet. Discutam cu cativa sustinatori ferventi ai partidului si le spuneam ca trebuie sa fii intr-un anumit fel ca sa te inscri ca membru. Eu n-o sa fac asta niciodata: nici in viata asta, nici in altele viitoare. Mi se pare o mare idiotenie, pierdere de vreme si exercitiu de ipocrizie.
Bun. M-am intors de acolo si a trebuit sa plec de urgenta la Bucuresti. M-am mutat si cred ca in cateva zile am facut drumul de la Vatra Dornei la Suceava si retur. Extrem de obositor si de enervant. Nici n-am apucat sa ma vad cu amicii mei. Recuperz eu.
Un lucru suparator pe care l-am observat este acela ca s-a inmultit numarul de tigani si de nebuna scapati de la Balaceanca, ce se plimba nestingheriti pe strazi. Asta e un lucru destul de alarmant pentru oamenii obisnuiti, care isi taraie zilele pe asfaltul murdar.
Aaa, inca un lucru: mai bine mor decat sa fac endoscopie! Sa nu faci asta vreodata in timpul vietii tale. Si nici sa nu te duci la vreo doctorita specializata in boli de stomac de la Municipal. In mod cert, in loc sa te consulte o sa geseasca ceva ce nu-i convine sau poate felul in care ti-ai facut parul ca sa iti tina un discurs moralizator. Ori nu mai avem medici, ori am dat eu peste cel mai incapabil de pe lumea asta.
Una peste alta, sunt inapoi la Dorna si respir un aer de 8 grade care iti ingheata complet plamanii. Ma duc sa ma ocup de zacusca acum.
Iti doresc o toamna calduroasa!

2 comentarii:

  1. activistul roman contemporan este un personaj fabulos, cu o personalitate controversata si pitoreasca. 100% autohtona.
    e suficient de tembel ca sa activeze politic si insuficient de potent ca sa activeze la nivel inalt. cu cat e mai istoric partiul din care face parte cu atat ranza e mai mare. presimt ca stiu la ce scala de vara ai fost :. intalnirile astea, placute la un moment dat in istoria imediat urmatoare revolutiei, au devenit acum un loc de intalnire pe bani putini a tuturor coloratilor politic dar velini intelectual.
    un soi de adunatura care molfaie idei putine si clefetesc doctrine defect intelese si prost adimistrate de inaintasi. :)
    despre nebunii de pe strazi, hmmm, e o poveste, sa fi scapat de la ospiciu sau sa fi crescut numarul de inebuniti subit?
    ce e endoscopia? e cumva ceva ce intra in tine si iti arata interiorul pe monitoare verzi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Comentariu pertinent si adanc infipt in realitate. Da, endoscopia e un procedeu prin care ti se baga un furtun pe gat ca sa ti se binocleze unii in stomac. Sa nu faci asa ceva veci!
    Cat despre viata, numai de bine! :))

    RăspundețiȘtergere