miercuri, 5 ianuarie 2011

Despre noul an

Iata ca au trecut cateva zile de cand suntem in 2011. Nu stiu la tine cum a fost trecerea in noul an, insa pentru mine a fost o noapte destul de normala si de obisnuita. Seara au venit niste amici pe la mine, apoi am mers intr-un bar si pe la 2 si ceva am mers acasa.

Discutam cu niste prieteni zilele trecute despre faptul ca nu ma mai impresioneaza deloc Revelionul. Inainte, acum cativa ani, avea o mai mare importanta. Trebuia neaparat sa plec undeva, sa fie party, sa nu stiu ce. Acum nu mai e asa. Nu mai simt nevoia sa intru in valul asta de frenezie in care sa sarbatoresc trecerea timpului, faptul ca imbatranesc si ca ata se scurteaza simtitor. Ma identific profund cu atitudinea regretatului Octavia Paler si prefer sa ma prefac a nu observa ca se schimba o cifra.

Se contureaza tot mai profund in suflet greutatea lui "Vanitas vanitatum" si tot ce imi doresc este sa fiu sanatoasa si sa imi duc la indeplinire micile dorinte si planuri pentru viitorul apropiat. Iti urez tie, asa cum imi urez si mie, sanatate, sa ai mintea destupata si mult noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu