luni, 27 decembrie 2010

Recapitulari si dorinte

Stiu ca nu ti-am mai spus nimic de mult, dar am fost ocupata. Da, chiar am fost. Dupa ultima oara cand am vorbit cu tine, a trebuit sa cumpar bilet cuiva drag, ca sa vina la Dorna de Craciun, mi-am luat un palton visiniu superb, am fost la scoala, pe 17 am plecat acasa la Dorna, unde am ajutat-o pe mama sa faca tot felul de bunatati.
Craciunul a fost minunat anul asta. Unul dintre cei mai frumosi din ultimii ani, chiar daca a trebuit sa merg la doctor din cauza stomacului sau chiar daca au fost unele evenimente destul de dezamagitoare.
Acum ninge minunat! Nu mi-as dori nicio secunda sa plec de aici in jegul ala de capitala lui peste prajit. Din pacate, trebuie sa plec peste doua zile. De Revelion ma gasesti acolo, iar dupa el, pentru cateva zile, voi sta in cea de a doua casa a mea.
Pentru anul viitor imi doresc sa fim sanatosi si sa ne realizam toate planurile. Iti doresc tot ce iti doresti tu sa ti se indeplineasca! Vant bun sa iti atingi toate dorintele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu