joi, 4 noiembrie 2010

Alta recomandare


Asa cum ti-am promis acum o saptamana, iti spun cum a fost piesa de teatru: "Ultima femeie a seniorului Juan" de la Odeon.
Pentru inceput, vreau sa-ti spun, poate inca o data, ca imi place mult Teatrul Odeon. Mi se pare mic si cochet, numai bun sa te imbraci frumos si sa mergi sa vezi un spectacol. Cel de miercuri seara mi-a placut mult! Putin cam lung dupa parerea mea, cu atat mai mult daca esti obosit. Insa jocul actorilor, punerea in scena si decorul au fost reusite si bine gandite . Dupa zece minute, daca esti atent, piesa te fura si te introduce in atmosfera. N-ai cum sa scapi decat la pauza, cand iesi din sala sa-ti iei apa sau ceva de rontait. Actori foarte buni, majoritatea chiar talentata.
Ce m-a surprins cu adevarat, insa in sens negativ, au fost cateva creaturi feminine care pe tot parcursul piesei au simtit nevoia sa isi impartaseasca impresiile; iar dupa pauza, au rontait la sticsuri ca niste castori veritabili, in timp ce actorii isi spuneau replicile pe scena. Ma intreb pana unde poate sa ajunga meltenismul. Hmm, cred ca mult mai departe de aici, din pacate pentru noi.
Una peste alta, eu iti sugerez sa te duci cand ai timp. Merita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu