joi, 25 noiembrie 2010

Nimicuri

Imi pare rau ca nu ti-am mai spus nimic in ultima vreme, dar laptop-ul meu batran a fost stricat. Da, un eveniment enervant!
Oricum, n-am facut nimic demn de povestit. Insa am inceput o carte luata saptamana trecuta de la anticariat. Este scrisa de Jean - Pierre Martin si se numeste "Cartea Rusinilor". Din cate mi-am dat seama dupa cateva zeci de pagini citite, este vorba despre un eseu pe tema rusinii, cu argumente si exemple din diferiti autori, de la Sofocle pana la Coetzee. Destul de interesant. O sa-ti spun mai multe dupa ce o termin.
In rest, afara frig, caldut in suflet. Ca sa mai schimb atmosfera, merg la karaoke in seara ast
a cu niste colegi. Uite cateva fotografii de la cel de
acum 2 saptamana. Asa, ca relaxare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu