duminică, 12 decembrie 2010

Motivatie

Daca m-ai cautat pe 7 si nu m-ai gasit, sa stii ca n-ai fost singurul. Pe langa tine au mai fost si altii, cu care am vorbit abia pe 8. Asa m-am hotarat eu anul acesta: sa vorbesc pe 7 doar cu familia. Restul a ramas pentru 8.
In ciuda a ceea ce ai putea crede, ziua de marti a fost foarte senina, din toate punctele de vedere. Mi-a placut mult! De ce? Pai, in primul rand, am facut tot ce am avut eu chef. In al doilea rand, pentru ca m-a incercat o stare de pace si de impacare cu universul, stare pe care n-o mai simtisem de cativa ani.
Stii ce am constatat? Ca din an in an sunt tot mai putini cei care ma suna pe 7. Cred ca pana la sfarsit nu va ramane nimeni. Dar nu asta e important, ci faptul ca in fiecare an apar 1, 2 persoane noi care tin sa-mi spune ceva anume. Si asta e bine.
Una peste alta, m-am ales cu cu ceainic chinezesc superb, cu o pereche minunata de cercei, si , indeosebi, cu multa iubire.

2 comentarii:

  1. Dacă a fost ziua ta, la mulţi ani cu întârziere şi multe bucurii în calea ta! Victor te îmbrăţişează.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Victor, pentru urare si pentru ca ma citesti!

    RăspundețiȘtergere