duminică, 8 martie 2009

Ganduri

Peste tot pe unde te uiti, vezi barbati cuprinsi de febra lui 8 Martie si de cumpararea cadoului ori, dupa caz, a buchetului de flori perfect. Si dai, si alearga in dreapta si in stanga cu pasi mari si ochii cat o zi de post.
Iar la sfarsitul supliciului barbatii primesc, cel mult, un zambet si un "multumesc" superficial.
Mi-as dori ca femeile sa fie sarbatorite de fiecare data cand au nevoie; de fiecare data cand iubitii lor simt asta.
Imi doresc ca iubitul meu sa nu se straduiasca sa gaseasca trandafirul perfect, ci sa observe de cate ori imi staluceste privirea cand ma intalnesc cu el, cum inima imi bate cu putere si cum timpul si spatiul devin niste cuvinte desuete in comparatie cu starea de bine in care se cufunda inimile noastre.
N-ar fi mai dragut sa celebram asta, si nu o manifestare ce tinde sa se transforme intr-un efort obositor si gol de orice sentiment care l-ar putea face cu adevarat minunat?
Hai sa bucuram azi de iubitii nostri. Si atat.

Un comentariu: