miercuri, 13 mai 2009

Nino



Zilele trecute vorbisem la telefon cu un prieten foarte drag si neasteptat de apropiat, avand in vedere ca nu ne-am vazut de peste 4 ani. Tipul despre care iti spun face parte dintre cei cativa oameni care mi-au marcat existenta in cel mai bun si mai frumoos mod posibil. M-a ajutat sa-mi creez stalpi de sustinere in perioadele in care pluteam deasupra unor ape tulburi; mi-a devenit prieten si punct de referinta in momentele in care atingeam fundul propriilor neguri; a stiut mereu ce si cum sa-mi spuna ca sa ridic fruntea din nisip si sa vad ca soarele inca mai straluceste pentru mine.

Intalnirea nostra a fost o coincidenta sau un lucru hotarat de cineva de sus pentru mine. Nu-ti spun intreaga poveste pentru ca vreau sa o pastrez intacta, ca pe o punte de legatura, ca pe ceva doar intre mine si el; iti spun numai ca tot ce am povestit noi atunci mi s-a intiparit adanc in minte si mi-a folosit in tot acest timp. Si inca ma mai ajuta. Presupun ca te-am facut curios sa stii cine e, desi citind randurile de mai sus ti-ai dat seama; insa pentru ca toate cele pe care ti le-am spus trebuiau sa poarte un nume, acesta e Nino Nonis. E cel mai bun MC din cati cunosc eu; si ca sa te convingi ca nu spun asta pentru ca e prietenul meu, intra aici: http://www.nino-nonis.ro/

Da, in timp ce-ti vorbeam, ma gandeam ca urmatoarele postari vor fi despre oamenii mei. E timpul sa le amintesc cat de importanti sunt pentru mine. Merita asta. E timpul pentru Prietenie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu